Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zapytania ofertowe - schronisko

Utworzono dnia 22.11.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach – Tuławki 10A, 11-001 Dywity

zaprasza do złożenia oferty na:

Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina Dywity

W związku z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2023 poz.1605 ze zm. ) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dywitach zwraca się z zapytaniem ofertowym i zaprasza do składania ofert na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina Dywity

 

1.Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach

Tuławki 10, 11-001 DYWITY

 

tel. 89 513 22 24 , e-mail: gopsdywity@ugdywity.pl

 

2. Przedmiot zamówienia.

  1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych ( kobiet i mężczyzn) dla których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dywity (właściwość ustalona w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2023r. poz.901 ze zm./ w jednej z następujących form:

1.1.Schroniska dla osób bezdomnych /art.48a.ust.2 oraz ust. 2a  ustawy o pomocy społecznej/
1.2. Schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi /art.48a ust. 2b ustawy o pomocy społecznej/

1.3.Noclegowni /art.48a ust.3 ustawy o pomocy społecznej/,
1.4. Ogrzewalni / art. 48a ust. 4 ustawy o pomocy społecznej/

  1. Podstawą pobytu osoby bezdomnej w schronisku, w tym z usługami opiekuńczymi,  jest skierowanie  oraz indywidualna decyzja administracyjna, przyznająca pomocy w formie udzielenia schronienia. Dokumenty te są wystawione  przez Kierownika       Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dywitach.
  2. Decyzje zawierać będą: dane świadczeniobiorcy oraz rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
  1. Przyznanie świadczenia schronienia w formie ogrzewalni i noclegowni nie wymaga wydania decyzji administracyjnej.  
  2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem lub telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią skierowania lub decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
  1. Liczba osób wymagających wsparcia w formie schroniska dla osób bezdomnych na dzień zapytania ofertowego wynosi  - 10
  2. Zamawiający na dzień zapytania ofertowego nie posiada danych dotyczących osób które mogą wymagać wsparcia w formie schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
  3. Zamawiający na dzień zapytania ofertowego nie posiada danych i informacji o liczbie osób które mogą wymagać udzielenia schronienia w formie ogrzewalni lub noclegowi.

 

3. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia 01 stycznia 2024 r.  do 31 grudnia 2024 r.

 

4. Kryteria oceny ofert:

Najniższa cena

 

5.Warunki udziału w postępowaniu:

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. w postępowaniu mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym poprzez prowadzenie wskazanych form pomocy i wpisane są do właściwego prowadzonego przez wojewodę rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia.
  2.  posiada tytuł prawny do dysponowania wskazanym lokalem, budynkiem na cele związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz obiekt ten spełnia  wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymagania do prowadzenia schroniska/ogrzewalni/noclegowni jak: sanitarno - epidemiologiczne i przeciwpożarowe oraz inne wymagane przez obowiązujące przepisy prawa do prowadzenia wskazanej przez Wykonawcę działalności.
  1. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
  1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do zapytania ofertowego o spełnieniu niezbędnych warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 1 lit a i b.
  2. Dokumenty potwierdzające umocowanie do złożenia oferty oraz udzielania wyjaśnień, a także ewentualnie umocowujące do zawarcia umowy, reprezentowania w tracie realizacji umowy, dokonywania rozliczeń i innych czynności w toku wykonania umowy.
  • (pełnomocnictwa udzielone przez organ reprezentujący Wykonawcę, dekret o mianowaniu księdza na proboszcza, powołania na dane stanowisko lub inne, potwierdzające umocowanie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego)
  1.  Potwierdzony za zgodność odpis statutu lub inny dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z działalnością Wykonawcy.
  1. Wymagania wspólne dla wszystkich części zamówienia:
  • Wykonawca zapewni osobie bezdomnej skierowanej przez Zamawiającego całodobowe, tymczasowe schronienie oraz usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.
  • Wszystkie usługi świadczone będą zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 48a ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz. 896).

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Liczba osób wymagających wsparcia w formie schronienia na dzień zapytania ofertowego wynosi – 10 . Ze względu na to, iż jest to wyłącznie szacunkowa liczba, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które będą wymagać pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Dywity oraz jest uzależniona od możliwości finansowych Zamawiającego, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia bez ponoszenia żadnych konsekwencji w tym finansowych. Rzeczywista liczba osób skierowanych do Wykonawcy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, iż z tytułu zmniejszenia liczby osób faktycznie skierowanych do schroniska nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
  2. Zamawiający będzie pokrywał koszty pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas ich rzeczywistego pobytu w placówce. W związku z powyższym, gdy pobyt osoby bezdomnej w schronisku nie obejmuje pełnego miesiąca – wynagrodzenie Wykonawcy stanowiło będzie iloczyn dni faktycznego pobytu oraz dobowej stawki za pobyt wynikającej ze złożonej oferty.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
  4. Cena za udzielenie schronienia, nie może obejmować kosztu przygotowywania i wydawania gorącego posiłku, w przypadku konieczności objęcia tą formą pomocy osoby skierowanej. Zamawiający na tę formę pomocy wyda odrębną decyzję administracyjną.

 

7. Sposób przygotowania oferty

  1. Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” ( zał.nr.2).
  2. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.
  3. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych”.
  4. Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w sekretariacie lub pocztą pod adresem – Tuławki 10A, 11-001 Dywity. O terminie złożenie oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów.

 

8.Termin złożenia oferty:

Ofertę złożyć należy do dnia 15 grudnia 2023r. do godz. 1500

 

9. Oferty częściowe

  • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Za część zamówienia Zamawiający uznaje złożenie oferty na schronisko, schronisko z usługami opiekuńczymi, ogrzewalnię, noclegownię.

 

 

 

10. Dodatkowe informacje

  1. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy złożyli do tego momentu zapytanie ofertowe.
  2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego bądź też Wykonawcy nie załączyli wymaganych dokumentów.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
  4. Zamawiający zastrzega, iż przez podpisaniem umowy może żądać dodatkowych dokumentów celem usunięcia wątpliwości związanych z prawidłową i odpowiadającą przepisom prawa oraz wymaganiom Zamawiającego realizacją umowy.

 

11. Osoby upoważnione

  • Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Pani Teresa Cejmer

tel. 89  513 22 24. W dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400

 

 

 

 

Kierownik

                                    Gminnego  Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                           w Dywitach

                                                           Teresa Cejmer

 

 

 

 

Tuławki, dnia 13.11.2023r.

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Zapytanie ofertowe
    Utworzono dnia 22.11.2023, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

    Zapytanie ofertowe - załączniki

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 20

W poprzednim tygodniu: 51

W tym miesiącu: 89

W poprzednim miesiącu: 326

Wszystkich: 18632

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach z siedzibą w Tuławkach, adres: Tuławki 10A 11-001 Dywity, tel. Tuławki: 89 513 22 24, 512 441 652, tel. Dywity: 89 511 92 78, e-mail: gopsdywity@wp.pl

2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Maciejem Żołnowskim pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.

5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.

6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.

7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.

- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
 z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach z siedzibą w Tuławkach, adres: Tuławki 10A 11-001 Dywity, tel. Tuławki: 89 513 22 24, 512 441 652, tel. Dywity: 89 511 92 78, e-mail: gopsdywity@wp.pl